Pages

Friday, December 10, 2010

TERIMA KASIH



Dulu, aku selalu marah, marah dia.
Cakap itu, cakap ini.
Kalau aku marah, muka comel macam ni takpe juga. >,>

Tapi, aku tengok dia sabar je dengan aku.

Boleh je dia dengan muka riang gembiranya, main, main dengan aku lagi.
Boleh je dia dengan muka comelnya, cakap, cakap dengan aku.

Ya. Aku mengaku, kadang-kadang aku tersentuh dengan dia ni.

Dia buat aku gembira.
Dia buat aku gelak macam waktu tengok Raja Lawak.

TAPI

Sekarang dia dah takde.
Dia pergi depan mata aku.

Aku TAK SEMPAT pun nak ucap TERIMA KASIH kat diaaaa.

Aku rindu kau la Blackie!

Terima kasih sebab kau selalu ada untuk aku.
Aku maafkan kau sebab cakar, cakar aku dulu. sobs3x.

Terima kasih, Blackie.
---------------------------------
Itulah kisah aku berkaitan dengan terima kasih.
Blackie meninggal dalam kemalangan.
Meninggal kena gelek kereta sampai mata terkeluar.
Aku sedih ni! :(
---------------------------------
Entri ni untuk segmen TERIMA KASIH.
Ucapan terima kasih ni satu benda yang simple tapi kadang-kadang ramai orang susah nak sebut. Haiz. Entahlah. Kadang-kadang aku pun terlupa nak ucap terima kasih.

Aku suka duduk dengan orang yang tak berat mulut nak cakap terima kasih ni. Sebab, lama-lama aku pun boleh terikut. ;)

Jadinya, nak semai terima kasih ni, boleh la melalui teladan kan.
Err. Shin Chan suka tak cakap terima kasih? Sebab budak2 sekarang suka shin can, termasuklah aku. hehe.

Aku paling tersentuh orang ucap terima kasih, bila aku sibuk, sibuk tengah dok sental lantai waktu gotong-royong kat kolej, ada orang ucap terima kasih. Ingat senang ke, nak basuh lantai? Nampak benda tu macam kecil, tapi aku tetap hargai. =D

Oh. Aku belum ucap terima kasih kat orang2 yang aku sayang hari ni sebab datang dalam hidup aku. Okay! Nak pergi ucap sekarang, sebelum terlambat... Huhu
---------------------------------
Oh. TERIMA KASIH untuk kamu,kamu juga! :)

*Gambar di atas bukan blackie, tapi puppy. Diambil dari sini.

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...