Pages

Monday, December 13, 2010

Doraemon, PINJAMKAN MESIN WAKTU. Aku nak jadi KANAK-KANAK!



Doraemon, oooo Doraemon.
(Panggil sambil buat muka comel)
Ceh, dia sibuk mengadap surat cinta dia pula. -___-''

Doraemon! Aku nak pinjam mesin waktu ni.
Aku nak masuk dalam laci ajaib tu.

Aku rindu nak jadi kanak-kanak balik.

Tolonglah Doraemon! (Buat muka comel, bulatkan mata hitam)

Doraemon pun angguk dan aku pun suka!
(Terus masuk dalam laci ajaib)

CUT, CUT, CUT!
-----------------------------------
+Doraemon tak wujudlah! Sedarlah wei!

-Sobs3x. Aku rindu zaman kanak-kanak aku..

+Masa tak boleh berpatah balik.

-Aku tau. Cuma aku rindu je.

+Takpelah. Simpanlah kenangan yang terindah dalam hidup kau elok-elok.

-Ya.

+Hidup baik-baik.

forever Pictures, Images and Photos

Live on! =D

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...