Pages

Thursday, December 23, 2010

Kenapa?!



Bukan aku benci padamu,
Bukan aku dengki padamu,
Bukan aku dendam denganmu,
Tapi, fahamilah,
Aku takut pada geloramu,
Aku takut pada apa yang ada di dalammu,
Andai aku dikejar jerung atau ular si pencinta nyawaku,
Bagaimana aku bisa lari?
Sedangkan yang bisa berenang jua tewas,
Inikan pula aku yang tak tau.


Aku baru balik dari Kem. Macam2 aku dapat.

Tapi, aku paling suka part masuk dalam air.

Aku memang tak tau berenang. Tapi, apa susah, Buoyancy Aid kan ada. Hehe. [Oh, ini bukan aku.]

(Klik gambar untuk zoom)
Sebelum berkayak, ada water confident. Budak-budak phobia air dilarang masuk.

[Oh. Ini pun bukan aku.]


Berkayak memang seronok, tapi penatnya, tak usah cakaplah. [Oh, ini pun bukan aku lagi.]

Sampai rasa sakit belakang berkayak. Mungkinkah aku perlukan panadol extend?
Ah! Mengada. Dasar anak manja! Haiz.
[Ini lagilah bukan aku.]

Apa-apa pun, aku rasa seronok!

EH, JAP! Tapi, aku tak puas hati satu je.

KENAPA TAKDE ORANG AMBIL GAMBAR AKU TENGAH BERKAYAK HAA?! T___T
KENAPA?!! Ah! (Muka tension + tak puas hati!)

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...