Pages

Tuesday, December 28, 2010

500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN (2)



Soalan 2 (b) Tak tau hasil ke berapa. Tak terkira. Hehe

Bila aku baca je soalan 2 aku rasa macam berputar-putar buat seketika. Ceh! Aku tak faham la. Apa la soalan ni nak! Dah la ada tambah, tambah apa semua. Aku ingatkan isi kandungan blog tu, tambah kandungan blog lagi satu, akan menghasilkan blog yang lagi satu.. Rupa-rupanya tak..

Haish. Baca punya baca, punya baca, lepas tu baru aku faham. Hehehe.

Soalan 2 membawa aku kembali ke alam pembelajaran. Yelah, aku dah lama bercuti semester. Tiba-tiba kena mengira-ngira pulak. Aku tak suka matematik, tapi demi soalan 2 (a) aku teruskan jua. Tapi, mula-mula aku tak perasan yang aku perlu menggunakan nombor di senarai 500 blog tu. Lama-lama baru aku perasan.

Bila aku dah masuk ke dalam blog dalam soalan 2 (b), aku terleka pulak tengok gambar-gambar. Ah! Aku memang senang hilang fokus! Ceh! Terlupa tujuan utama aku datang blog ni. Adoi2.

Kesimpulannya, soalan 2 ni memang memeningkan aku buat seketika. Sobs3

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...