Pages

Friday, November 12, 2010

Jadi Kelawar, tak best rupanya!

Hari ni, rasa macam dah jadi kelawar.. Siang tidur, malam berjaga.. Haiz. Akibat cubaan meniru tabiat kelawar yang tak sesuai dengan manusia ni, rasa macam dah tak betul pulak kepala ni..

Walaupun kadang2 kelawar tu nampak comel macam ni :
macam ini :
dan macam ini : err.. ini macam garang sedikit..
Kelawar bolehlah tidur je sepanjang siang.. Tapi bila kita, manusia buat macam tu.. *dush! dush! dush!
Sakit kepala la jawapannya..
Ternyata, hidup sebagai manusia, kenalah buat cara manusia.. Haiz.

PENGAJARAN untuk diri sendiri : Jangan tidur siang banyak sangat, nanti rasa bebal!

P/S : Ah! Tidur siang, kalau mimpi yang best takpe gak.. -__-

-Tolong studi BM2 cepat!!!- <<- Hati kata sambil marah2.

6 comments:

cikuwada said...

td i dtg bilik u.. u tidoo jee

A.D.A.M. said...

hehe.. tu la pasalnye.. ape la nak jadi ngan i ni. buruk perangai.
btw, i x boleh komen kat u punye blog.. :(

syahim said...

hehehehhe...umi nieeee
nk jd kelawar laa plakk

A.D.A.M. said...

hehe. Bukan nak jadi. tapi TERJADI.. =P

Irah said...

umi...lucula..

A.D.A.M. said...

hehe. :P xde la sgt pun.

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...