Pages

Sunday, November 21, 2010

Budak Kecik dah jadi budak besar.

Haikal.

Gua ingat lagi nama budak kecik tu..

Budak kecik yang gua pernah gaduh dengan dia..

Waktu gua gaduh dengan dia, gua lagi besar dari dia..

Al-kisahnya, parents gua dengan parents dia kawan..

Rumah dia pun dekat je dengan rumah gua..
Jalan kaki keluar peluh sikit2 je (rasanya la..hehe).. :P

Nak dijadikan ceritanya, gua nak masuk rumah dia..
(Yelah, takkan gua nak tunggu luar sampai parents gua habis sembang kan..)

Tapi, budak KECIK ni, dengan beraninya dia tak bagi gua masuk..

Dia siap depakan tangan dia, macam nak main galah panjang.. -__-

Macam ni lah dia depakan tangan.
(Eceh! Gaya macam orang tak tau je macam mana depa tangan)
Tapi dia tak senyum manis macam tu punnn! Muka garang sangat! Bak kata orang, muka KETAT!

Gua pun waktu tu keras kepala, tak mau mengalah. Hehe. Nak juga masuk rumah dia!

Dia punyalah geram waktu tu, ambil penyapu.. -.- Garang kan dia? Ish3x. (Geleng kepala)

Dia ada hati nak pukul guaaaa! Tapi, dia kan kecik lagi.. Jadi, gua pun dapatlah elak dengan berlagaknya.. Hahahaha (Gelak kejam)

Pastu gua dah tak ingat apa yang jadi.. Yang gua ingat, memang gua tak mengalah langsung dengan dia.. Walaupun dia budak kecik. Haiz. Tak patut kan.. Budak kecik, apalah yang dia tau pun.. ^^'

Lepas apa yang jadi, gua tak pernah cakap pun dengan budak kecik tu..

Tapi baru2 ni, kami ada sembang kat FB. Dia cakap, dialah budak kecik tu..

Tak sangka pulak, jumpa balik budak ni kat FB.. Sebab walaupun kami satu taman, memang gua dah tak jejak kaki kat rumah dia lagi.. Hehe
Lawak je rasanya.. Sekarang ni, budak kecik dah jadi budak besar.. Dah form 3 pun dia sekarang.. :)

Kami dah tak gaduh2 dah! ^___^

Lagipun, dia bukan budak kecik yang dulu. Dia dah jadi BUDAK BESAR sikit sekarang!

HAIKAL,
(sengih2 pastu angkat tangan tunjuk peace!)

Takyah garang2 dah yeeee! Hahaha.

Take care! Adios!

Keep smiling! =)

2 comments:

qiki said...

haha...chumelll

A.D.A.M. said...

hahahaha. waktu tu tak comel.. skrg baru ye.. :))

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...