Pages

Tuesday, November 9, 2010

Ini Warkah BERLAGU PILU!

Ke hadapan Encik Maths yang TERSAYANG..

Kali nie, saya yakin dan pasti ini memang warkah berlagu pilu.. Hari ni saya sangat sedih! Sedih sebab tak berjaya nak menawan hati kamu! Sedih sebab tak dapat nak jatuh cinta dengan kamu Encik Maths.. :(

Ya! Saya tak dapat nak tackle kamu tadiiii... Tak dapat nak jawab soalan kamu dengan baikkkk..Saya terlalu nervous! Saya tau saya tak secekap orang lain.. Sobs3x.. Takpelah Encik Maths.. Saya dah buat sebaik yang mampu..

Tapi Encik Maths, saya takkan mengalah lagi! Saya akan terus berusaha! Okaylah Encik Maths, takkan saya nak terus, terus bersedih sebab kamu kan? Ah! Bye, byelah Encik Maths!

Gambatte!! Hwaiting!!

Earthling who is currently sad because of you,

-Me-

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...