Pages

Saturday, November 20, 2010

GUA, GUA, rindu dia!

Gua, gua betui2 rindukan lu. (Sila baca dengan nada malu2 dan gagap2..)
Gua tau gua takkan dapat balik kat lu macam dulu..

Lu memang kampung gua yang terbaiklah!

Haiz.. Ya. Gua rindu kampung gua la..
Ni bukan kampung gua dan orang tu, bukan atuk gua.

Dulu dah tak sama dengan sekarang. Gua kadang2 rasa macam rindu sangat dengan suasana dulu.. Rindu nak balik kampung dulu2..

Rindu nak dok kampung macam waktu gua kecik2 dulu.. Rindu nak dok main2 kat kampung macam waktu zaman Tok Ayah gua still ada lagi..

Oh! Gua rindu gak sepupu2 gua waktu kecik2 dulu..

Gua rindu la nak main batu seremban macam ni :

(Ini bukan batu seremban gua dan bukan gua punnn)
Oh. Gua rindu gak nak main lompat getah..

Ala, yang main macam ni haa..
(Err.. Ini pun bukan guaaa)

Gua rindu gak nak tengok sepupu2 gua yang lain, main mercun.. Yela, gua nak main sendiri, gua takut sikit.. HAHAHAHA (Gelak tersipu-sipu)

Haiz.. Macam2 gua rindukan..

Sepupu2 gua, Makcik Nad, Pakcik Nad, Makcik2, Pakcik2, Tok Ayah, Tok Cik, Kelawar2, Kucing2, semualah gua rinduuu.. :')

Walaupun gua pernah accident kat kampung dulu, tapi gua tetap sayang lu kampung!
Err.. Sebenarnya, gua rindukan suasana kampung yang dulu2..
Gua rindu nak sembang ngan main ngan sume orang macam duluuuu!
Gua rindu nak dengar orang tua2 bersembang! Muahahaha.. (Tak sopan betui!)

Satu ketika dahulu.. Tak mungkin berulang lagi... Gua harap, kalo ade kesempatan nanti, gua nak scan gambo tu, bagi jelas sikit.. Err. Sila abaikan tarikh yg salah tu..

Tapi apakan daya, semua tu dah berlaluuuu!
Ternyata, benarlah kata-kata,
"Most people appreciate something only when they already lose it!"

.___.

I do appreciate what i have. But sometimes, maybe i am overconfident that i can let it go when the time comes. The fact is, it's really hard for me and now i know how i miss all those things so much..

P/S : Sometimes i wish that Doraemon is exist. :)

7 comments:

AriesGurlz90 said...

oh mgapekah umi sungguh kasar????bhasa ini bkn bhsa istana bonda>>>>

A.D.A.M. said...

Oh ankda.. Bonda terlepas anknda. :) Tak mngapa, bonda sudah ampukn diri bonda. hahaha. :P

AriesGurlz90 said...

bonda hrus dhukum...sungguh krg sopan..ankanda akn mghntr pgwal mngkp bonda

A.D.A.M. said...

Oh. bonda lupe nk gtau.. pengawal2 sume bonda dah bg cuti akhir taun.. :)

AriesGurlz90 said...

byk cntik muke bonda...pgwal ankanda msh ada..bonda bace blog ankanda ye n bri pndgn n nsht utk ankanda

AriesGurlz90 said...

byk la bonda..bonda bce blog ankanda n bri nsht ye

A.D.A.M. said...

Ok2.. jap ea.. Bonda baca ni..

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...