Pages

Saturday, May 15, 2010

Terharu

Whoot whoot~

Terharu sungguh hari nie. Hee.

*Alhamdulillah* Hari nie dapat nak makan durian.. Dah lama sangat teringin nak makan durian.. Akhirnya, dapat gak.. (Bahagia2. hehe)

Tapi durian tue mahal betui la. 3 pek RM10.. Lama aku pikir.. Nak beli ke tak nak, nak beli ke tak nak. Haiz.. Rasa macam tak berbaloi pun ada..

But then, along ngan beruang tiba2 nak share duit beli durian tu.. Aku tau sebenarnya, Along ngan beruang bukan nak sangat makan durian.. Tapi sebab aku dah teringin sangat nak makan, deme pun sanggup nak share duit beli durian tu.. Mesti aku buat muka sekupang kan waktu tu. Haha.

Aku rasa terharu!! Along ngan beruang tau yang aku rasa berat hati nak bayar RM 10 untuk beli durian tu.. Waaa. Thanks Along! Thanks beruang! :)

p/s : Kalo makan durian hari2, memang best!

----------------------------------------------------------

16 Mei 2010. 4.59pm.

Oh! Durian semalam tue tak sedap pulak! haiz. Takpela. Bersyukur2. At least, dapat jugak rasa. T.T

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...