Pages

Monday, May 3, 2010

Mereka.

Mereka = orang2 yg menceriakn hari2 aku kat tmpat study.

Mereka = orang2 yg selalu buat aku geram.

Mereka = orang2 yg pernah marah aku.

Mereka = orang2 yg pernah menyentuh hati aku.

Mereka = orang2 yg selalu aku susahkan. hehe

Mereka = orang2 yg selalu aku sakiti.

Mereka = orang2 yg selalu aku marahi.

Mereka = orang2 yg selalu aku hilangkn barangnya.

Kesimpulannya, mereka = orang2 yg aku sayang!

Mereka = along, beruang, jagung, auntie mawa, adik nik, tyqa, mama, syg, bie', tini, ain, nurul, big sis Ana, Pak Tommy, Drakula, Abah juwe, faiz, Zombie, iqram, Anwar si Mentadak, hafiz, Baby Faz. (Honestly, aku mmg bias! Jadi aku sayang perempuan lebih.. Hahaha. Apa nak buat..)

Mereka = classmates aku

Mereka = rakan sepergaduhan aku

Mereka = family aku juga!

Kadang2 mereka terasa hati dgn aku. Kadang2 aku terasa hati dgn mereka. Tapi kami tetap kawan. Boleh tak kalau nak kawan selama-lamanya? (Aku rasa mesti susah. Tambah2 kalau semua dah berpisah nanti.)

Takpela.. Apa2 pun, moga mereka berjaya dunia akhirat! ^_^

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...