Pages

Monday, June 28, 2010

Jatuh.



Cuti dah habis. Huhu.. Sedih2. Ternyata manusia memang tak pernah puas dengan apa yang dia dapat kan? Aku tak puas lagi bercuti!!! Ahhh!!! ;((

Tapi apa nak buat.. Perjalanan mestilah diteruskan..

Bila nak balik belajar, hati rasa tak tenang. Rasa gelisah, sedih, semua ada..

Dalam keadaan emosi yang kurang stabil tue, results exam dah keluar pulak..
Ada kawan bagi tau, dah ditampal kat foyer.. Huhu.

Aku jadi takut + risau.. Aku takut untuk bersedih dan menangis kerana results tue..

Ternyata results aku jatuh teruk.. :( Ya! Memang aku rasa sangat sedih. Depressed! Tapi aku suka pura2 kuat! Ah!!



Haiz. Takpelah.. Orang kata kita tak boleh bersedih lama2.. Kita tak boleh mengalah.

I have to move on! It's not the end of my life! Apa pun masalah2 yang ada, kena letak kat tepi buat sementara waktu..

Ingat babe!! Kalau nak berjaya, kena usaha yang luar biasa! Jangan jadi bodoh! Ingat, kau tue bukannya pandai sangat! <<-- Talking to myself..

Allah, tolonglah aku untuk jadi kuat.. :'(



Huhu.. Kuatlah duhai jiwa, tabahlah duhai hati.. Bersyukurlah. Lafazkan kalimah syukur.

Mohon doa kalian. :) Moga kita semua berjaya. May Allah bless.


P.S :

1. To my mom and dad ::i'm sorry. :( But i won't give up.::
2. To my dear siblings :: Don't be like me. Never give up!::
3. To someone that i like the most ::Be strong in whatever you do. Percaya pada janji-Nya.::
4. To my classmates ::Together we strive! Never ever give up! We can do it.::
5. To my dear friends ::Believe in yourself. Gambatte! Hwaiting! Jia You!::


No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...