Pages

Wednesday, July 7, 2010

Road-relay. -_-''

7 Julai 2010

Hari ni ada road-relay.

Road-relay = Larian berganti-ganti.

Bila aku dapat baton dari 1st runner, aku rasa takut sangat. Takut tak dapat habiskan larian..
Baru mula je, aku dah rasa penat. Rasa macam jantung dan usus2 dalam perut nak pecah. Haa.. Tu la gara-gara orang yang selalu tak exercise.. Kan dah tak larat nak lari.. :(

Rasa nak nangis je waktu tengah lari. Tapi tahan je perasaan tue.. Sampai je kat third runner, terus je bagi baton.. Spongebob terus datang pegang saya.. Aku rasa tak tahan.. Terus je nangis. Adoi2.. Pelik je rasanya.. Macam mana entah boleh nangis.. Rasa macam aku la penyebab kalo kumpulan kami dapat tempat corot.. ;(

Apa yang terharunya, kawan2 tak salahkan aku.. Malah mereka support aku lagi.. Huhu..
Sebenarnya, sejak dari semalam lagi aku dah risau.. Along la yang dok sibuk tenangkan aku malam tue.. Jagung, beruang, spongebob, Syaza, Bie pun sama juge.. Thanks dear!

Kami dapat tempat ke 27 dari 33 pasukan. -__-''
Takpelah... Yang penting, dah usaha kan. :)

-------------------------

Along merajuk hari ni ngan aku. :( Camne ea nak pujuk? Aduhey.. Aku tak tau nak pujuk orang.. Sobs2.. Harap2 Along okay2 nanti.. T_T

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...