Pages

Monday, July 26, 2010

Main! :)


Hari nie ada GERKO (stands for Gerak Kerja Ko-kurikulum).

Sem nie, kami kena main bola jaring.

Sem kali nie lain daripada sem yang lepas-lepas.

Kali nie, kami hanya main dengan perempuan2 je. Tapi kena campur dengan kelas lain.

Kami campur sekali dengan budak-budak kelas PJ yang staminanya sangat bagus.

Hehe. Bila lari untuk 'warming up', terserlahlah yang kami, (eh, saya je kot!) ada stamina yang rendah. Hohoho..

Hari nie sangat seronok main sama2 dengan mereka.

Mula-mula main bola jaring.

Saingan memang kuat.

Tapi rezeki kami murah hari nie. *Alhamdulillah*

Hehe. Kami menang 'game' kali nie. ^_^

Lepas habis main bola jaring, cikgu pun balik.

Tapi kami terus je tinggal kat gelanggang.

Kami main futsal pulak. Hehe.

Seronok. Tapi memang jelas dan teranglah yang saya sememangnya kaki bangku. Heee~

Semua orang main ngan penuh semangat. Jerit sana, jerit sini. Kesimpulannya, memang gembira betui. :)

Saya nak main lama2 (walaupun tak pandai main.hehe).

Tapi teringat makanan yang dah tempah kat cafe. Kalau lambat ambil nanti, takut cafe dah tutup pula. Jadi, saya, Along, Beruang, Syaza, Tini ngan Ira pun baliklah dulu.

Mereka yang lain-lain terus je main. Lepas main futsal, main bola baling pulak. Wuuu~ Bestnya.. Takpelah.. Bukan rezeki saya nak main bola baling hari nie.

Apa-apa pun, saya rasa seronok hari nie. :)

Yelah, main memanglah seronok kan!

Lagipun, main nie kira ibadah juga kan? Hehe. ^_^

Lain kali, boleh main lagi. =]

~I love to play!~



No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...