Pages

Wednesday, June 2, 2010

A bunch of thanks!



Aku tak pandai nak tunjukkan rasa penghargaan aku ngan mulut.
Aku tak pandai nak cakap yang aku berterima kasih ngan mulut.
Aku tak pandai nak cakap yang aku sayang ngan mulut.

Jadi hari ni, aku nak sampaikan rasa terima kasih aku dengan penuh terharunya kepada mereka yang hadir dalam hidup aku.

Ya. Kadang-kadang aku tak pandai nak tunjukkan rasa kasih + sayang + cinta aku pada mereka. Mungkin kerana aku seperti 'robot'. 'Robot' yang bertopengkan manusia. Hohoho.

Sila tekan PLAY.

THANK YOU to all of you that makes my life more meaningful!!!

p/s : 1. TQ Ain (chef), Along (bagi peneman baru), Auntie, Bie ngan Riha sbb tadi!
2. To my dear parents and siblings, i'll be going home soon after BTN. Don't worry! :)


No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...