Pages

Thursday, October 21, 2010

Bye sayangku!

Oh. Sayangku sudah pergi meninggalkanku..

Sayangku merajuk denganku..

Sayangku marah denganku..

Sayangku bengang denganku..

Sayangku berkecil hati denganku..

Akhirnya, sayangku menjatuhkan dirinya ke lubang ajaib yang berair..

Akhirnya, sayangku terkapai-kapai kelemasan sebab sayangku tak tau berenang..

Akhirnya, aku terpaksa merelakannya pergi.

Inilah lagu yang sayangku nyanyikan pada hari tue..

"Sudahlah, sudah, kuharus pergi, Jangan kau tangisi aku lagi"


Ah Terpana aku bila sayangku menyanyikan lagu nie. Sayangku serius mau tinggalkan aku..

Oh! Ini salahku.

Sayangku! Kulepaskan kau pergi.

Pergilah. Bawalah hati dan jiwamu yang lara..

Tapi akan kusimpan sebahagian jiwamu di hatiku..

Kerana aku perlu kamu sayangku..

Bye, sayangku!

..

..

P/S : Sayangku, si Handphone ni dah jatuh dalam lubang jamban. ;( Keypad dah tak boleh tekan. Tapi saya simpan lagi sebab boleh guna jadi pendrive. Hoho.

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...