Pages

Tuesday, October 19, 2010

ADIK

I have 4 sisters and one brother.

I do love them.

Tapi dulu2, saya nie kejam sikit. Pantang salah sikit, mesti nak naik angin.

Saya pernah pukul adik-adik saya.

Saya selalu juga amik barang-barang dia tanpa izin. Hohoho.

Tapi itu bukan bermakna saya tak sayang mereka.

Sekarang, saya dah tak pukul orang lagi dah. Baik adik, mahupun orang lain.

Adik-adik saya adalah insan-insan yang penting dalam hidup saya.

Pada saya, biarlah saya jentik @ pukul adik saya, tapi orang lain tak boleh buat macam tue.

Pernah dulu, cikgu sekolah saya marah adik saya sampai nangis. Ya, mungkin adik saya salah, tapi caranya memarahi adik saya juga salah.

Saya masih ingat bagaimana marahnya saya semasa diberitahu oleh seorang lagi cikgu saya mengenai perkara ini.

Saya paksa cikgu itu ceritakan apa yang dah terjadi, sedangkan, saya sudah pun berada di dalam kelas untuk mengambil exam.

Sepanjang exam, saya rasa geram. Geram sebab orang buat adik saya macam tue.

Saya memang emosional waktu itu.

Ah. Malas cakap pasal itu lagi. Hohoho.

Lagipun, itu bukan tujuan entri ini ditulis.

Entri ini khas untuk mengucapkan selamat jalan buat adik saya, Zinnirah yang akan berangkat ke Turki pada 19 Oktober 2010.

Yang! Sila belajar elok2!

Jangan kecewakan ummi ngan abuya..

Don't be like me, who aim for the star, but then failed to reach it because of my stupidity.

I know you can do it! Believe us.

Nanti Yang balik, Ani belanja okay? Hahaha. =P

Love you so much sis!

Kalau ani ada ambil barang-barang apa semua, halalkanlah ea. Hehehehe..

P/S : Angah, Andak, Jeyah ngan Pami pun sama. Belajar elok2. Love you!

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...