Pages

Friday, April 30, 2010

Dia bukan untukku.

Semenjak dua tiga hari nie, hatiku asyik teringatkan dia. Semakin kujauh darinya, semakin kukuat teringat padanya.

Setiap hari pergi jumpa dia dlm minggu nie. Rasa seronok sgt, especially hari pertama jumpa dia.
Hee~ Bila jumpa dia, hati nie berbunga-bunga je rasa. Bunga api pun rasa mcm memancar-mancar ngan cantiknya kat ats kepala. Pendek kata, kubahagia! ^.^

Tp hlovate kata hidup tak selalunya lawa. Haiz. Hari kedua aku jumpa dia, tak seseronok hari pertama. Rasa depressed je waktu jumpa dia. Tak boleh nak fokus sgt. Kesian dia kan. Dah la jumpa dlm minggu nie je, tapi bila dah jumpa dia, tak sayang dia betui2.

Hari ketiga jumpa dia, rasa dah ok balik. :) Tp sayang, hubungan kami tak baik sgt macam hari pertama. Rasa tak semesra hari pertama. Tp takpela, at least hari ketiga lebih baik dari hari kedua. =)

Hari nie, aku ingat nak jumpa dia lagi. (Maybe buat kali terakhir, utk semester nie. Aku tak tahu apa yg akan jadi akn dtg. Haiz. Mungkin aku boleh jumpa dia lg, mungkin juga tak)

Tapi, apa kan daya, pilihan telah dibuat dan takdir Allah memisahkan kami jua. Pilihan yg dibuat pada hari nie, menyebabkan aku tak dapat jumpa dia. Huhu.

Takpela ye awak. Lain kali kita jumpa lagi tau! Kita suka awak! Haiz.


Tue la nasibnya. Aku tak dapat jumpa dia, sbb untuk jumpa dia, kena cukup 7 orang. Kalo tak cukup 7 org, xleh la jumpa dia. Netball oh netball. Tak pe takpe. Lain kali jumpa awak lagi ye En. Netball. Teammate aku ramai yg tak boleh turun main hari nie. Kesian diaorg sakit.

Okay ye En. Netball! Next time, we'll see u again. :) Maybe. Hee~

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...