Pages

Saturday, February 5, 2011

SHAOLIN DAN AKU


THE GREEN HORNET.

Mula-mula, nak tengok cerita ‘THE GREEN HORNET’. Tapi…

“Green Hornet, 20 ringgit ea..”

Terus tak jadi nak tengok. Aku rasa tak berbaloi nak keluarkan dua keping kertas merah, walaupun cerita dia dalam 3D. Tambah-tambah aku pakai cermin mata. Dah la spect 3D dia kecik, memang tak nikmat!


TAK TAU NAK PILIH MANA.

Kami pun bagi chance kat orang belakang beli tiket dulu sebab tak tau nak tengok cerita apa.. Bunyi HAQ macam menarik, tapi takpelah. Tengok SHAOLIN lagi sedap.

Ini jadi pilihan kalbu.

SHAOLIN , TAK SIA-SIA AKU BELI KAU.

Boleh tahan cerita dia. Walaupun, hero dia semua mati last sekali. Aku tak nak tulis sinopsis cerita ni, bukan sebab AKU MALAS, tapi aku tak nak la buat SPOIL. =D


SHAOLIN DAN AKU

Aku bukanlah pengurus kepada pelakon-pelakon dalam cerita SHAOLIN ni. Tapi, aku rasa SHAOLIN ni ada kaitan dengan aku.

  1. Dulu, waktu kecik-kecik, aku selalu nak jadi orang yang pandai berkungfu. Aku rasa macam jadi artis stunt pun ok juga kot. Haha. Tapi, tak kesampaian la pulak.

  2. Aku seorang yang tamak macam Jeneral Hou sebelum dia jadi baik. No offence, itu memang kenyataan. Aku tak berapa suka nak share, share ni. Bad attitude I know.

  3. Aku seorang yang prejudis macam Jeneral Hou. Aku selalu fikir yang bukan-bukan. Kadang-kadang aku rasa macam semua orang tengah menganjing/mengutuk aku. Padahal, takpun. Ternyata, aku yang perasan sendiri.

  4. SHAOLIN buat aku makin percaya, yang semua orang boleh berubah.

Aku puas hati tengok cerita SHAOLIN kali ni, walaupun aku tak suka bila semua hero dia mati.

--------------------------------

Nanti aku nak tengok juga The Green Hornet. Sobs3.

Bila entah aku nak berubah macam Jeneral Hou..

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...