Pages

Sunday, August 1, 2010

Minggu untuk belajar. :)


Dari 27 Julai sampai 31 Julai, kami agak sibuk di sini, gara-gara minggu untuk perempuan yg dianjurkan oleh HELWI..

27 Julai 2010

Hari nie, Pertandingan Nasyid. Suara peserta ada je yang sedap-sedap. Tapi malangnya, sound system hari tue tak berapa nak baik. Huhu.. Saya tak tau mana nak letak muka hari tue.. Rasa malu sebab saya AJK Seranta.. :( Banyak yang saya tak tau.. Banyak lagi yang saya kena belajar. Apa2 pun saya rasa sedih hari nie, gara-gara bunyi yg tak berapa baik. ;( Kesian peserta2..

28 Julai 2010

Hari nie, pertandingan Pentomin.. Alhamdulillah, hari nie lebih baik daripada semalam.. :) Bunyi pun okay juga.. Peserta2 semua memang sangat berbakat.. Lakonan2 mereka, memang best gila la.. :) Suka!

29 Julai 2010

Forum. Best juga forum hari nie. Pasal wanita.. Ustaz Shaari memang best! Cara dia cakap memang kelakar.. Hehehe.. Banyak juga input dapat hari nie.. Haiz. Kita kena cuba jadi macam Ratu Balqis yang bijak (dan cantik!) hee~

30 Julai 2010

Petang nie ada sukaneka, gubahan apa sume.. Memang kreatif la budak2 nie semua..
Malam tue pulak, ada pertandingan Busana Muslimah.. Kak Ekin cakap, Pertandingan nie untuk tgk sejauh mana kefahaman kami terhadap cara berpakaian Islam yang sebenarnya.. Apa2 pun, peserta memang semua cantik2 la.. :)

31 Julai 2010

Okay! Hari yang ditunggu-tunggu dah pun tiba! Hari penutup. :) Suka rasa hati, sebab semuanya akan berakhir hari nie..

Ada bengkel personaliti sebelum majlis penutup.. Best juga... :) Akak Muna ngan Ustaz Fawwaz sangat kelakar.. Apa yang disampaikan memang menarik..

Makanan untuk hari penutup banyak lebih. Lauk ikan yang sedap, tapi pedas! -_-

Apa2 pun saya lega sebab semuanya dah berakhir.. Banyak yang perlu diperbaiki lagi, terutama dari segi ketepatan masa dan pengurusan.... Paling penting sekali, saya dapat belajar banyak benda sepanjang minggu ni... :)

-Adios!-

No comments:

Live on! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...